Slim Xenon Blokelis
Naujas 55w Slim CAN-BUS Xenon blokelis
Tinka xenon lemputėms H1, H3, H4, H7, H8, H11, HB3, HB4, 880, D2S, D2R
Įtampos diapazonas: 9-16V
Galia: 55w
Darbinė temperatūra: - 40 laipsnių ~ 105 laipsnių
Ilgas tarnavimo laikas: vidutiniškai daugiau nei 3500 valandų
Standartas: S95/54/EC/ISO9001
Apsauga nuo žemos įtampos: kai akumuliatoriaus įtampa yra mažesnė nei 9 V, balastas nustos veikti, nenaudoti elektros energijos
Apsauga nuo aukštos įtampos: kai akumuliatoriaus įtampa pasiekia 16 V, blokelis nustos veikti.
Norint naudoti su D2S , D2R lemputėmis reikalinga papildoma jungtis.
Netinka automobiliams turintiems 24V sunkvežimiams, traktoriams
Atsparus drėgmei ir smūgiams.
Kuris yra geresnis LED ar Xenon blokelis
Halogeniniai priekiniai žibintai netrukus taps
praeitimi, nes daugelyje automobilių šiandien standartiškai montuojami LED
priekiniai žibintai.
LED priekiniai žibintai yra geresni už
halogeninius ir ksenoninius HID priekinius žibintus, nes jie ilgiau tarnauja,
efektyviau naudoja energiją ir gali skleisti ryškesnį ir kokybiškesnį šviesos
spindulį.
Dar visai neseniai ksenoninės HID lemputės
buvo populiarus pasirinkimas perkant naują automobilį arba jį atnaujinant tarp
automobilių entuziastų. Tačiau kasmet mažėjant LED atnaujinimo rinkinių
kainoms, netrukus jos taps geriausiu pasirinkimu, jei norite atnaujinti
priekinius žibintus.
Kas yra xenon paslėptosios lemputės ir kaip jos veikia?
Xenon priekinių žibintų lemputės yra lanko
lempų pavyzdys, kurios nuo halogeninių lempučių skiriasi tuo, kaip jos sukuria
šviesos pluoštą.
Užuot naudojus halogenines dujas su įkaitintu
volframo siūlu, ksenono lemputėse naudojami elektrodai, esantys abiejuose
stiklinio vamzdelio, pripildyto ksenono dujų, galuose. Kai elektrodus veikia
aukšta įtampa, ksenono dujos jonizuojasi, išsiskiria į teigiamus jonus ir
neigiamus elektrodus. Šioms dalelėms atsitrenkus vienai į kitą,
išspinduliuojama šviesa ir sukuriamas šviesos spindulys.
Ksenono HID lemputės yra šiek tiek
sudėtingesnės nei halogeninės ar LED lemputės. Jas sudaro stiklinis vamzdelis,
kuriame yra ksenono dujų, o abiejuose jo galuose yra elektrodai, sukeliantys
elektros srovę.
Tipinės Xenon HID lemputės
Elektrodai paprastai yra tik maždaug 2 mm
atstumu vienas nuo kito, o lemputės gale turi būti įrengtas balastinis įtaisas,
kuris sukuria pradinę aukštą įtampą, reikalingą pradiniam lankui lempoje
sukurti.
Ksenono HID lemputės paprastai veikia ilgiau
nei halogeninės lemputės, tačiau ne taip ilgai kaip LED lemputės. Jos sukuria
daug ryškesnę baltą šviesą nei halogeninės lemputės, be to, gali būti įvairių
spalvų temperatūrų - nuo mėlynos iki ryškiai baltos.
Laikui bėgant ksenono lemputės pradeda degti
žemesnėje temperatūroje, nes ksenono dujos sukuria mažiau elektrodų. Paprastai
tai būna pirmasis požymis, kad lemputės pradeda susidėvėti, kol galiausiai
sugenda.
Kas yra LED priekiniai žibintai ir kaip jie veikia?
LED lemputės yra naujausias automobilių
apšvietimo pasaulio pasiekimas.
Iki šiol jos iš tikrųjų buvo naudojamos tik
artimųjų šviesų automobilių apšvietimui, pavyzdžiui, valstybinio numerio ženklo
žibintams, stabdžių žibintams ir posūkių žibintams. Dabar daugelyje automobilių
jos standartiškai montuojamos ir kaip dienos šviesos žibintai.
Tačiau dabar daugelis aukščiausios klasės
automobilių gamintojų pradeda naudoti LED technologiją priekiniuose žibintuose,
o "Audi" nuo 2010 m. siūlo juos kaip papildomą įrangą A8.
LED, arba liuminescencinių diodų, lemputės
šviesą skleidžia visiškai kitaip nei ksenono ir halogeninės lemputės. Jos
nenaudoja dujų ar aukštos įtampos šviesai sukurti. Vietoj to LED lemputės
naudoja daugybę šviesos diodų, kurie sukuria šviesos spindulį.
LED mikroschema, naudojama LED priekinių
žibintų lemputėje, yra sudaryta iš kelių silikono pagrindu pagamintos pusiau
laidžios medžiagos sluoksnių. Elektros srovei tekant iš vieno sluoksnio į kitą
tam tikra kryptimi, išsiskiria šviesos dalelė. Šis procesas kartojamas didesniu
mastu, kad būtų sukurtas priekinių žibintų spindulys.